Kosmetika plaukams Kosmetika odai Mokymai El. parduotuvė

"Hair&Style Inspiration Show"

 

 

Grožio dirbtuvės, suvienijusios ir įkvėpusios grožio specialistus

Grožio industrijos atstovų: kirpėjų, stilistų, visažistų ir fotografų bendradarbiavimas gali duoti efektingų rezultatų. Tai leidžia sukurti tokią kliento išvaizdą, kurioje dera viskas: šukuosena, makiažas ir drabužių stilius. Tuo įsitikino Vilniuje, menų fabrike „Loftas“, sekmadienį vykusio renginio „Hair&Style Inspiration Show“ dalyviai ir žiūrovai.

Šią grožio šventę vainikavo įspūdingi į komandas susibūrusių grožio meistrų sukurtų įvaizdžių, o taip pat ir dizainerio Liutauro Salasevičiaus drabužių kolekcijos pristatymai. Kartu tai buvo vieta, kur grožio industrijos atstovai galėjo pasisemti praktinių bei teorinių žinių  pasižiūrėti, kaip dirba patyrę meistrai ir išgirsti naudingų patarimų.

Renginį organizavusios bendrovės UAB „Femina Bona“  kirpėjų verslo grupės vadovė Jovita Skvarčinskaitė pasakojo, kad idėja surengti tokį renginį kilo iš noro skatinti grožio industrijos atstovų kūrybiškumą, jų tarpusavio bendradarbiavimą, o taip pat suteikti galimybę pasireikšti talentingiems kūrėjams pristatyti savo darbus.

Renginys  truko kone visą dieną. Nuo pietų iki vakaro čia veikė atviros kūrybinės grupės, kuriose dirbo trys grožio meistrų komandos. Jas sudarė  kirpėjai, visažistai, stilistai bei fotografai. Kiekviena komanda turėjo pristatyti po keturis modelius, sušukuotus, aprengtus ir nugrimuotus taip, kad įvaizdis atskleistų tam tikrą laikotarpį.

 „YoungBloods“ pasivadinusi komanda, pristatė šiuolaikišką baroko interpretaciją: modelių galvas puošė tam laikmečiui būdingi plaukų bokštai, o barokinę prabangą šiuolaikinei aprangai suteikė auksinė ir juoda drabužių spalvos. Komandą subūręs plaukų stilistas Robert Rogalskij savo komandą apibūdino kaip nesilaikančią įprastų standartų bei stereotipinių nuostatų, drąsiai išeinančią iš kūrybinių rėmų ir kuriančią taip, kaip patys įsivaizduoja savo pasaulį, dažnai šokiruojančiai ar sukeliant tam tikrų stiprių emocijų.

Komanda „Refresh“, kurią subūrė plaukų stilistė Evelina Jankevičienė improvizavo renesanso tema. Puošiant modelius neapsieita be to meto simboliais tapusių baltų renesanso apykaklių bei perlų, o kuriant makiažą labiausiai išryškintos lūpos, taip pabrėžiant tais laikais madingą veido blyškumą.

Visai kitokia nuotaika tvyrojo plaukų stilistės Irinos Zudovos suburtos komandos įvaizdžiuose. Komanda nusprendė atvaizduoti 1940 metus ir kūrė, kaip patys pristatė, „išduotos valdingos moters įvaizdį“. Podiumu žingsniavo triko ir aptemptais permatomais sijonais papuošti modeliai. Ant merginų galvų puikavosi plaukų bangos, gerokai didesnės, nei puošusios anų laikų moterų galvas.

Kūrybinėse dirbtuvėse buvo pristatyti ir trys kirpėjo Vitoldo Ščiupakovo modeliai, naujiena Lietuvoje – purškiamas makiažas bei drabužių 2014 metų pavasario ir vasaros spalvų ir raštų tendencijos.

Renginio svečiams pateikta ir naudingos informacijos. Kirpimų meistrė, stilistė ir Pivot Point akademijos trenerė Ramunė Vigelė skaitė pranešimą „Kūryba pabunda atmerkus akis“ apie tai, kaip svarbu pastebėti detales ir jas panaudoti kūryboje.

Įvaizdžio dizainerė, lektorė Olesė Kekienė pasakojo apie mados ir įvaizdžio komunikaciją, o koučingo specialistas Aurimas Vietrinas – apie grožio meistrų bendravimo su klientais aspektus. Renginį vainikavo dizainerio Liutauro Salasevičiaus pristatyta vakarinių suknelių kolekcija „Madam pareis vėliau“, tapusi tikru desertu renginio dalyviams. „Bob“ stiliaus perukais papuošti modeliai demonstravo Art Deco stiliaus sukneles.

Šis renginys yra pirmasis toks, kurį surengė šiemet dvidešimtmetį švenčianti kompanija UAB „Femina Bona“.

„Renginį suorganizavome ne todėl, kad švenčiam jubiliejų. Išties jau pernai, bendraudami su savo klientais pamanėme, kad tokio renginio reikėtų, o pradėję jam ruoštis pastebėjome, kad jis sutampa su mūsų kompanijos jubiliejumi“, – apie sutapimą pasakojo J.Skvarčinskaitė, prasitarusi, kad jau dabar planuojama tokio pobūdžio renginį surengti ir kitąmet.